hitbywinchester

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

you shoot me down, but I won't fall, I am Titanium.

Av Matilda - 1 februari 2013 09:17

Fellow folks!

Det var ett tag sedan sist, men tro det eller ej - Jag har faktiskt haft fullt upp!

De flesta jag känner överkonsumerar någon form av ord eller uttryck: Johannes säger  - BENNY! Monika säger     -BALLS! och Jennie säger - FITTA.

Jag själv har på sistone överkonsumerat ordet -  ÖVERVÄLDIGANDE, vilket kan ha med att göra att jag försöker hålla kontakten med mina vänner därhemma, och det kan ju bli lite tjatigt att dra samma historia.

För ett par dagar sedan spenderade jag 13 långa timmar på skolans bibliotek tillsammans med mina studekamrater. Visst fick vi jobbet gjort, men hjärnan förvandlades till en lerig sörja.( Ungefär som LEVIATHANS, från Supernatural) Dagen efter hade vi lektion mellan 08:00 - 12:00. Efter DET tänkte vi att vi skulle vara tvugna att jobba lite. Och det hade vi behövt också. Men det var ju inspark då, och eftersom att vi pluggat så mycket på sistone att vi inte har haft tid med våra egna insparksfester, unnande vi oss en eftermiddag med att springa runt på stan och leta ledtrådar, och efter det gick jag, Gabriella och Hampus på bio och såg "Ego".

Igår åkte jag till Gabriellas lägenhet i Vällingby för att "plugga". Haha, det slutade ju bra! 1 timmes plugg, och sen fikade vi mest och lagade mat, för att sedan göra en sen ankomst till puben.

Vi skulle ju absolut in till skolan tidigt idag, men jag e liite bakis. Hoppas gruppen accepterar detta. *kommer de inte g;ra, haha!*



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 10 maj 2013 20:21

För första gången på....tja, since FOREVER, har en resa med flyg gått utan hinder för min del. Något tenderar alltid att sluta fungera; biltrafiken, dvs bilkön till Arlanda förra året, väntan har blivit oerhört lång; Skiathos,- 2007 med 48h försening...

Av Matilda - 12 april 2013 16:19

Seriöst. Jepp.

Av Matilda - 3 april 2013 12:35


För er som läste mina senaste uppdateringar - jag menade inte att göra er oroliga. Jag kommer därför ägna detta inlägget till att vinkla vilka positiva insikter som denna tuffa period i mitt liv frambringat - jag är nämligen så sjukt tacksam över att...

Av Matilda - 1 april 2013 22:14

Det är en underlig känsla att komma hem. Hemma. Som att fråga sig varför man någonsin åkte från början....

Av Matilda - 19 mars 2013 18:10

Jag har alltid sett mig sjäv som en stark person. Varför vet jag inte, kanske för att jag alltid haft starka åsikter om mycket. Vad jag den senaste tiden kommit till insikt om är dock, att jag kanske missbedömt mig själv i det avseendet. Jag vågar ...

Ovido - Quiz & Flashcards