hitbywinchester

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

it's always darkest before the dawn. Shake it out

Av Matilda - 25 februari 2013 07:18

En helg hemma med personer jag känner ut och in, där jag står på en stadig plattform utan att jorden snurrar.
Känslorna som överväldigade mig, när Vätten bredde ut sig längs med motorvägen. Passande nog hörde jag låten Home av Daughtry, och stunden i sig fick mitt hjärta att klappa snabbare.
Men det var ingenting i jämförelse med känslohavet som sköljde över mig när jag såg honom vid perrongen. Jag slängde mig i hans famn och tårarna sprutade. Det var underbart! Detta, en helg hemma, mitt hem, min älskling, min Monika, min Denise, min Jennie, min Emma, min Mattias och min Linda. Ni är anledningen att jag studsar upp klockan sex en måndagmorgon, utan att känna mig det minsta cranky. Så TACK till er, för att jag har något att komma hem till! Jag älskar er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 10 maj 2013 20:21

För första gången på....tja, since FOREVER, har en resa med flyg gått utan hinder för min del. Något tenderar alltid att sluta fungera; biltrafiken, dvs bilkön till Arlanda förra året, väntan har blivit oerhört lång; Skiathos,- 2007 med 48h försening...

Av Matilda - 12 april 2013 16:19

Seriöst. Jepp.

Av Matilda - 3 april 2013 12:35


För er som läste mina senaste uppdateringar - jag menade inte att göra er oroliga. Jag kommer därför ägna detta inlägget till att vinkla vilka positiva insikter som denna tuffa period i mitt liv frambringat - jag är nämligen så sjukt tacksam över att...

Av Matilda - 1 april 2013 22:14

Det är en underlig känsla att komma hem. Hemma. Som att fråga sig varför man någonsin åkte från början....

Av Matilda - 19 mars 2013 18:10

Jag har alltid sett mig sjäv som en stark person. Varför vet jag inte, kanske för att jag alltid haft starka åsikter om mycket. Vad jag den senaste tiden kommit till insikt om är dock, att jag kanske missbedömt mig själv i det avseendet. Jag vågar ...

Ovido - Quiz & Flashcards